Regulamin

1. Właściciel sklepu
Sprzedaż realizowana jest przez firmę:
Dawid Ryski Pinata Unique
Ul. Heidenreicha Kruka 2
24-100 Puławy
NIP: 664-196-24-34

2. Dokonywanie zamówień

Zamówienia dokonywane są poprzez sklep internetowy działający pod domeną dawidryski.pl. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych adresowych, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.

Podczas realizacji zamówienia klient wybiera sposób płatności za zamówienia oraz metodę przesyłki – system automatycznie na podstawie wybranych danych przedstawia łączny koszt zamówienia, obejmujący kupowane produkty oraz koszty wysyłki.

Przy zamówieniu oraz w opisie towaru podawany jest szacunkowy czas realizacji całości zamówienia. W przypadku zamówień w przedsprzedaży, określanych mianem preorderów, a także w przypadku produktów sprowadzanych na zamówienie, termin realizacji zamówienia jest wyliczany indywidualnie.

Właściciel sklepu nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji przesyłek wysyłanych za pośrednictwem zewnętrznych firm wysyłkowych.

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

Obsługa klienta prowadzona jest w dni robocze, w godzinach 8:00 – 16:00 drogą mailową lub telefoniczną

3. Zwroty i reklamacje

W wypadku otrzymania wadliwego towaru należy jak najszybciej od daty otrzymania przesyłki powiadomić o problemie telefonicznie lub mailowo. Następnie należy odesłać towary na adres Właściciela sklepu wraz z opisem wady, a po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłany produkt wolny od defektów lub gdy towaru już nie ma na stanie, zostanie ustalona inna forma rozwiązania problemu.

Zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów zamówiony towar można odesłać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny, o ile towar nie był używany, pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w jakikolwiek inny sposób zniszczony albo wykorzystany.

W obydwu powyższych przypadkach Właściciel sklepu nie przyjmuje żadnych paczek ze zwrotami lub reklamacjami, które zostaną wysłane za pobraniem. Przesyłkę zwrotną z towarem do zwrotu lub reklamacji należy wysłać listem poleconym priorytetowym. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji koszty wysyłki pokrywa Właściciel sklepu, a w przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub zwrotu towaru koszty wysyłek pozostają po stronie Klienta.

4. Informacje końcowe

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań dotyczących zarówno powyższego regulaminu jak i funkcjonowania sklepu, prosimy o kontakt ze sklepem pod adresem talkseek@yahoo.com
Korzystanie ze sklepu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl